خبر فوری

زهرا یعقوب نژاد: برگزاری نمایشگاه نقش‌آفرینی زنان هرمزگان در توسعه پایدار

هرمزبان:مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان از افتتاح نمایشگاه نقش آفرینی زنان این استان در توسعه پایدار همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، زهرا یعقوب نژاد در نخستین جلسه کمیته تخصصی نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار هرمزگان، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت شاهد بازگشایی و فعالیت نمایشگاه نقش آفرینی زنان در توسعه پایدارهرمزگان هستیم.

وی در ادامه ارائه دستاوردهای زنان استان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: زنان هرمزگانی همواره توانمندی خودرا در عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی به اثبات رسانده اند.

یعقوب نژاد تصریح کرد: در این نمایشگاه تلاش داریم تا با معرفی توان و ظرفیت زنان هرمزگان و تقویت مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد در عرضه الگویی موفق برای کارآفرینی گام برداریم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، محوریت نمایشگاه مذکور را بر اساس صنایع تولیدی، کشاورزی و تبدیلی، صنایع دستی، فرهنگ و هنر،مشاوره کارآفرینی و بهداشت و سلامت و جوانان عنوان کرد.

وی برپایی نمایشگاه را در قالب 20غرفه با هدف شناسایی ظرفیت های فرهنگی، اقتصادی و اشتغالزایی بانوان در هرمزگان اعلام داشت.

یعقوب نژاد در پایان مدت برپایی این نمایشگاه را از 7 تا 9  شهریور به مدت سه روز در محل اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان عنوان کرد.

 منبع: خبرگزاری تسنیم(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید