خبر فوری

دومین جلسه ستاد سرشماری نفوس و مسکن 95 هرمزگان

به گزارش هرمزبان،استاندار هرمزگان و رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن سال 95 هرمزگان در این جلسه گفت: اداره کشور و استان به اطلاعات و آمار دقیق و بروز نیاز دارد که سرشماری دقیق نفوس و مسکن، به برنامه ریزان در راه توسعه کشورکمک می کند .
جاسم جادری با اشاره به اهمیت آمار درست و دقیق افزود : همکاری با آمارگیران طرح سرشماری نفوس و مسکن سال 95 چه در مرحله آموزش آمارگیران و چه در مرحله سرشماری ضروری است .
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: آمار مبنای توسعه کشور است و آمار درست و صحیح می تواند به توسعه متوازن و تخصیص عادلانه اعتبار و امکانات کشور کمک کند .
محمد آشوری افزود: نگاه نمایندگان در مجلس به توسعه کل کشور است، زیرا با توسعه ملی قطعا توسعه محلی هم محقق می شود.
مدیر اجرایی ستاد سرشماری نفوس و مسکن استان نیز در این جلسه گفت: تمام دستگاه های اجرایی استان باید آماده کمک به انجام مناسب سرشماری نفوس و مسکن در استان باشند.
صالح دریانورد افزود: فرمانداران و بخشداران و شهرداران و دهیاران باید با اطلاع رسانی مناسب مردم را تشویق و آماده شرکت در سرشماری کنند.
دریانورد گفت: مرحله نخست طرح سرشماری نفوس ومسکن/ اینترنتی و از سوم تا 23 مهر و مرحله دوم میدانی است و در این مرحله ماموران با استفاده از تبلت با مراجعه به در خانه ها اطلاعات هر خانوار را ثبت می کنند .
در دومین جلسه ستاد سرشماری نفوس و مسکن در بندرعباس فرمانداران هر شهرستان بعنوان رییس ستاد سرشماری نفوس ومسکن هر شهرستان انتخاب شدند .
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید