خبر فوری

عزت انقلاب اسلامی ایران دستاورد قدرت دفاعی کشور است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام سیدمهدی تاج زاد امام جمعه رودان در خطبه های عبادی و سیاسی امروز شهرستان با اشاره به زندگی مردم در دنیا و آخرت از نگاه امام هادی(ع)، اظهار کرد: مردم در دنیا سروکارشان با مال و درآمد است و به فکر نتیجه اعمال و مال خود نیستند، درحالیکه این دنیا می گذرد و سرای آخرت است که انسان براساس اعمال خود باقی می ماند.

وی افزود: طبق روایات از امام هادی(ع)، این دنیا یک بازار است، در بازار یک عده سود می کنند و یک عده ضرر، آن کسی که سرمایه اهل بیت(ع) را از دست ندهد سود کرده و کسی که دنبال مال حرام و گناه باشد ضرر کرده است.

تاج زاد با تبریک آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه و همچنین نزدیکی آغاز سال تحصیلی مدارس، ادامه داد: شما طلبه ها و روحانیون سربازان امام زمان(عج) هستید و رسالت سختی در عصر غیبت دارید و باید کاری کنید که رضایت امام زمان(عج) در منظرگاه جهانیان جلب شود.

امام جمعه رودان با اشاره به سالروز کشتار وحشیانه اردوگاه صبرا و شتیلا، گفت: این جنایت وحشتناک با حمایت آمریکا، مدیریت صهیونیست و اجرای مزدوران لبنانی در شهریور سال ۱۳۶۱ انجام شد، و هزاران آواره فلسطینی به دستور آریل شارون ملعون به طرز فجیعی قطعه قطعه شدند و ازبین رفتند، و طبق تعبیر گزارش شاهدان عینی، آسمان در این جنایت گریست.

وی اضافه کرد: صحنه ها و کشتاری که امروز گروه تروریستی داعش مرتکب می شود ذره ای از جنایات اردوگاه صبرا و شتیلا است.

خطیب نماز جمعه رودان خطاب به مسئولان کشور، تصریح کرد: امروز باید مسئولان نظام متوجه باشند که طرف مذاکره کننده ما این چنین افرادی هستند، و نباید به نامه ها و امضاء کشورهای غربی دل خوش کنند و اگر عزتی که امروز انقلاب اسلامی ایران در جهان بدست آورده است از پایداری و قدرت دفاعی ما است، و این آمادگی دفاعی کشور را باید هر روز ارتقا ببخشیم.

امام جمعه رودان با هشدار به ورود یک عده جاسوس قبل از انتخابات به کشور، افزود: این جاسوس ها می خواهند نظم انتخابات را فراهم کنند و یا اینکه فتنه ای دیگر بوجود آورند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ۲۷ شهریور روز بزرگداشت شعر و ادب فارسی، گفت: باید از شاعران کشور و شهرستان تجلیل شود و شعرهای قدیمی را گرامی بداریم.

تاج زاد با اشاره به عیدسعید غدیرخم و تبریک ایام ولایت، ادامه داد: روز غدیر، روز حکومت اسلامی است، غدیر یک اقیانوس عظیم است، و باید یک مثل حضرت علی(ع) باشد که ادامه دهند این حکومت باشد.

امام جمعه رودان با انتقاد از کم کاری مردم و مسئولان در برپایی جشن ایام ولایت در شهرستان رودان، خاطرنشان کرد: در شهرستانی که یکدست شیعه است باید خیایانهای آن در این ایام چراغانی باشد، مساجد و بقاع متبرکه نباید فقط به جشن شب غدیر اکتفا کنند بلکه باید تمام ایام ولایت را جشن و مجالس معرفتی برپا کنند.

انتهای پیام

منبع: رودان نیوز

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید