خبر فوری

پذیرش دانشجو در 3 رشته جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد میناب

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،  “باقر بارانی نیا” امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید با مصوب شدن 3 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، آموزش بهسازی منابع انسانی و آموزش زبان انگلیسی در این واحد از اول مهرماه سال جاری راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: تعداد پذیرش رشته‌های جدید 72 نفر اعلام شده است پذیرفته‌شدگان در رشته‌های کارشناسی ارشد می‌توانند جهت ثبت نام به واحد میناب مراجعه نمایند.

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب تعداد پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد به تفکیک، زبان و ادبیات فارسی 37 نفر، آموزش بهسازی منابع انسانی 20 نفر و آموزش زبان انگلیسی را 15 نفر عنوان کرد.

بارانی نیا با اشاره به تشکیل گروه‌های جهادی در واحد میناب خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی تاکنون گروه‌های جهادی متعددی را با حضور دانشجویان برگزار کرده است و با توجه به افزایش دانشجویان در سال تحصیلی جدید این گروه‌ها افزایش می‌یابند و در مناطق شهرستان حضور پررنگ‌تری خواهند داشت.

وی ادامه داد: امروز بر همه دنیا روشن شده است که نخبگان علمی کشور سرآمد دیگر دانشمندان جهان هستند و همین مسأله موجب شده است دشمن تمام ذهن و فکر مخدوش خود را متوجه دانشمندان ایرانی کند و دانشگاه آزاد واحد میناب نیز تلاش دارد هم در عرصه علم‌آموزی و هم در برنامه‌های فعالیت‌های جهادی به‌طور چشمگیر ورود کند.

معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب با تأکید بر حفظ روحیه خودباوری در بین جوانان تصریح کرد: امروز جوانان ایرانی در علوم مختلف با تقویت و حفظ روحیه خودباوری و اعتماد به نفس، قله‌های علمی دنیا را فتح کردند و کشور را از وابستگی به غرب نجات دادند و یکی از فعالیت‌های این واحد دانشگاهی ایجاد برنامه‌هایی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی است که در آینده از طریق همین رسانه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید