خبر فوری

احمد پویافر: لزوم جلوگیری از ورود نان های بسته بندی به بندرعباس

هرمزبان:فرماندار بندرعباس گفت: برای جلوگیری از ورود نان های بسته‌بندی شده از سایر نقاط کشور به بندرعباس ادارات مرتبط باید با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،احمد پویافر در جلسه شورای  گندم، آرد و نان اظهار کرد: همه باید با يك مديريت برنامه محور حركت كنيم و با نگاه مديريتي، هم انديشي و همدلي ميتوانيم كارها را ساماندهي کرده و شاخص‌هاي بهبود كيفيت را در زمینه آرد و نان بالا ببريم.

وی افزود: یکی از اصلی ترین مواد غذایی مردم نان است و بايد با كيفيت مطلوب به دست شهروندان برسد و نانوايان جهت ارتقاء كيفيت نان و رعايت بهداشت فردي و محيطي بايد تلاش كنند.

پویافر با تاکید بر ورود نان بی رویه و غیر بهداشتی به استان خاطر نشان کرد: برای جلوگیری از ورود نان های بسته‌بندی شده از سایر نقاط کشور به بندرعباس، اتحادیه نانوایان و نانوایی های بندرعباس بایستی متعهد شوند نان با کیفیت و بسته بندی شده براساس اصول بهداشتی در اختیار مردم قرار دهند و همچنین ادارات مرتبط با این موضوع برای جلوگیری از این هر گونه توزیع همکاری داشته باشند.

رئيس شوراي گندم، آرد و نان شهرستان بندرعباس با تاكيد بر توزيع عادلانه آرد در سطح نانوايي هاي شهرستان و نظارت بيشتر بر اين موضوع تصریح کرد: شرکت غله جهت اختصاص سهمیه آرد هر واحد نانوایی بر اساس منطقه جغرافیایی و تراکم جمعیتی با هماهنگی فرمانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه نانوایان کار توزیع را انجام دهد.

وی در پایان گفت: آرد و نان يك بحث حياتي است و هيچ جايگزيني ندارد و بايد با دقت و نظارت كامل امور آرد و نان شهرستان رصد شود زیرا نظارت باعث افزایش کیفیت آرد و نان می شود  و باید در جهت برطرف نمودن مشكلات، تعامل و اهتمام جدي صورت پذیرد./خیرآنلاین

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید