خبر فوری

فرمانده نیروی دریایی سپاه درگذشت امیر شیرانی را تسلیت گفت

به گزارش هرمزبان، در پی درگذشت امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه با انتشار پیام مشترکی درگذشت این فرمانده مخلص، پرتلاش و ولایتمدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفتند.

متن پیام به قرار زیر است:
بانهایت تأسف خبر درگذشت امیر سرافراز و دریادل منطقه دوم دریایی ولایت ارتش جمهوری اسلامی ایران امیر دریادار غلامرضا شیرانی را دریافت کردیم.
بی‌تردید کارنامه درخشان و پرخیر و برکت این فرمانده دلاور، سند و گواه روشنی بر مراتب بالایی از بصیرت و ولایتمداری این فرمانده دلیر جبهه انقلاب اسلامی و همچنین سطوح شایسته‌ای از درک و معرفت آن عزیز است؛ معرفت و درکی که باعث شده بود تا وی، زندگی و لحظه لحظه عمر خویش را به طور شبانه روزی وقف خدمت به امنیت کشور و اعتلای نظام مقدس اسلامی و پیشبرد اهداف و آرمان های گرانقدر انقلاب اسلامی نماید.
ضایعه درگذشت این عزیز را به یکایک فرماندهان و رزمندگان غیور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر همرزمان دریادار شیرانی و به‌طور ویژه به بستگان و خانواده ارجمندشان تسلیت گفته و برای آن فرمانده خستگی ناپذیر و ولایتمدار علو درجات در پیشگاه خدای قادر متعال و همچنین صبر و اجر برای بازماندگانش مسئلت داریم.
روحش شاد و با شهیدان و مجاهدان سرافراز جبهه اسلام ناب محمدی(ص) محشور باد.
انتهای پیام/
 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید