درخشش اسکیت سواران نوجوان هرمزگانی در کشور

هرمزبان: اسکیت سواران هرمزگان در مسابقات ملی که به صورت تیمی برگزار شد توانستند عنوان سوم تیمی را کسب کنند.

 به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، تیم اسکیت سرعت نوجوانان دختر لیانو هرمزگان زیر ۱۶ سال در مسابقات قهرمانی لیگ سراسری کشور که ۶ تیر ماه در تهران برگزار شد توانستند از بین ۱۴ تیم شرکت کننده عنوان سوم تیمی را از آن خود نمایند .

در این دوره از مسابقات در رده سنی متولدین ۸۷  تقوا دهقان در ماده ۵۰۰ متر گروهی مقام دوم  را از آن خود نمود و در رده سنی متولدین ۸۴-۸۳  خانم ها مهرنوش ریحانی مقام اول ماده ۵۰۰ متر و مقام دوم ماده ۳۰۰ متر را از آن خود نمود و خانم هلیا عسکر پور در ماده ۳۰۰ متر مقام سوم انفرادی را کسب نمودند .

همچنین در بخش پسران در رده سنی متولدین ۸۷ مهدی هلال بحری در ماده ۲۰۰ متر توانست عنوان سوم را از آن خود نمایدو در رده سنی متولدین ۸۳-۸۴ احسان مسرور ورزشکار سرعتی کار استان هرمزگان در ماده ۳۰۰ متر مقام اول را از آن خودنمود و توحید دهقان ورزشکار استقامتی کار توانست در ماده ۵۰۰۰ متر مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود نماید .

 گفتنی است تیم زیر ۱۶ سال اسکیت سرعت دختران لیانو هرمزگان با ترکیب : فاطمه محمدی، تقوا دهقان طزرجانی، هلنا هوشنگی، ساره بوستانی، محیا غدیرپور، مهرنوش ریحانی، هلیا عسکرپور و  یاسمن زمانی به مربیگری خانم فاطمه سبزی پور و سرپرستی خانم مهرنوش مولوی  در این رقابت‌ها حضور یافتند و عنوان سومی تیمی را از آن خود نمودند .

 تیم زیر ۱۶ سال اسکیت سرعت پسران یوز لیانو با ترکیب: مانی شیرجیان، امیرحسین مهراب منفرد، مهدی حیدر، مهدی حلال بحری، آریا انبارکی، توحید دهقان، احسان مسرور و کیارش خرمایی به مربیگری رضا نظری و امین شیخیانی و سرپرستی ابراهیم ایروانی در این دوره رقابت ها حضور یافتند و عنوان دوم تیمی را از آن خود نمودند . / خبرگزاری فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید