خبر فوری

منصور سالاری: استخدام ۱۱۴ نفر در بیمارستان پیامبر اعظم قشم

هرمزبان:رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: ۱۱۴ فارغ التحصیل در رشته های پیراپزشکی برای تکمیل کادر درمانی بیمارستان پیامبر اعظم قشم استخدام شده اند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،منصور سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: مراحل اداری استخدام این نیروها انجام شده و مهرماه امسال در بیمارستان مشغول به کار می شوند.

وی ادامه داد: این افراد از بین ۳۸۹ نیرو که برای در آزمون وزارت بهداشت برای اشتغال در استان هرمزگان برگزیده شده اند انتخاب گشته و بومی بودن آنان یکی از اولویت های گزینش است.

سالاری گفت: همچنین شبکه بهداشت برای مرتفع کردن کمبود پزشکان متخصص در جزیره قشم و بیمارستان در حال رایزنی با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان و وزارت بهداشت است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: تلاش های شبکه بهداشت برای استقرار پزشک به جزیره قشم محدود نمی شود و از سال گذشته دو پزشک در جزیره لارک و یک پزشک نیز در جزیره هنگام مستقر شده اند.

وی بیان کرد: این اقدامات در راستای طرح تحول نظام سلامت انجام می شود و امید می رود پس از تکمیل کادر درمانی بیمارستان شاهد تحولات چشمگیری در حوزه سلامت جزیره قشم باشیم.
انتهای پیام/

(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید