اپل پست‌های صفحات iTunes در شبکه‌های مجازی را پاک کرد

اپل پست‌های صفحات iTunes در شبکه‌های مجازی را پاک کردبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، هر چه بیشتر روزها می‌گذرند iTunes به روزهای آخر خود نزدیک‌تر می‌شود. دیگر چیزی به پایان روزهایی که کاربران از نرم‌افزار موسیقی iTunes استفاده می‌کرده‌اند باقی نمانده است. اپل نیز این مسئله را اثبات کرده زیرا به تازگی تمام پست‌های صفحه‌های مجازی این نرم‌افزار در اینستاگرام و فیسبوک را حذف کرده است. این پست‌ها شامل عکس، متن و ویدئو می‌شدند.

البته گفته می‌شود اپل حساب کابری iTunes را به Apple TV در فیسبوک و اینستاگرام منتقل خواهد کرد. هنوز حساب توئیتر این نرم‌افزار دست نخورده باقی مانده است که هنوز دلیل آن معلوم نیست. یا قرار نیست این حساب کاربری به سرنوشت دیگر صفحات مجازی دچار شود یا این که تویئتر iTunes نیز نفس‌های آخر خود را می‌کشد.

بیشتر بخوانید: بازآفرینی ویژگی‌های گم شده IOS در نسخه آینده این سیستم عامل

اپل پست‌های صفحات iTunes در شبکه‌های مجازی را پاک کرد

همه این اتفاقات از زمانی آغاز شد که ماه آوریل گزارشی مبنی بر مستقل شدن برنامه های Music، Podcasts و TV در نسخه MacOS منتشر شد. البته نرم‌افزار پخش موسیقی اپل دارای عملکرد مشابهی نسبت به نسخه کنونی خواهد داشت. هفته گذشته تصاویری از درون این نرم‌افزارها منتشر شد که محیط های کاربری برنامه های Apple Music و Apple TV را نشان می‌دادند.

فردا کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت برگزار خواهد شد و در آن محصولات جدیدی شامل نرم افزارها و سخت افزارهای اپل رونمایی می‌شوند. از مهم‌ترین محصولاتی که فردا رونمایی می‌شوند می‌توان به نسخه بعدی iOS و مک اشاره کرد. پس از آن نیز iTunes از نسخه بعدی مک حذف شده و برنامه‌های داخل این پلتفرم مستقل می‌شوند. این تغییرات جدید نشان دهنده اتفاقات تازه در نسخه بعدی سیستم عامل اپل است. باید دید تغییرات دیگری که در آینده خواهیم دید چه چیزهایی هستند و به چه دلیل بر روی این سیستم عامل اعمال می‌شوند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید