خبر فوری

حسن ماسوری : جابجایی بیش از سه میلیون تن کالا با خطوط ریلی در هرمزگان

هرمزبان: حسن ماسوری مدیرکل راه آهن استان هرمزگان در رابطه با جابجایی کالا از طریق راه های ریلی استان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از سه میلیون و پانصدهزار تن کالا از راه ریلی جابه جا شده است.

حسن ماسوری : جابجایی بیش از سه میلیون تن کالا با خطوط ریلی در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ،حسن ماسوری مدیرکل راه آهن استان هرمزگان میزان دقیق جابجایی کالا از طریق خطوط ریلی استان هرمزگان از ابتدای سال جاری تاکنون را سه میلیون و ۵۱۰ هزار و ۹۵۸ تن کالا عنوان کرد.

مدیر کل راه آهن استان هرمزگان اضافه کرد: در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، این میزان جابجایی کالا ۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

حسن ماسوری مدیر کل راه آهن هرمزگان افزود: یک میلیون و دویست و چهل و سه هزار و دویست و هشتاد و چهار تن انواع کالاهای تجاری شامل محموله های ترانزیتی و کانتینر و همچنین انواع مواد معدنی بخشی از این میزان جابه جایی بوده است.

ماسوری مبادی بارگیری این کالا ها را ایستگاه های گل گهر، معدن گل گهر و بندرشهید رجایی عنوان کرد. /باشگاه خبرنگاران جوان

حسن ماسوری مدیر کل راه آهن استان هرمزگان خبر داد:

جابه جایی انواع کالاهای تجاری و محموله های ترانزیتی و همچنین انواع مواد معدنی از طریق خطوط ریلی استان هرمزگان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید