خبر فوری
تقدیر همتی از ارزانی برای حمایت از ایتام و نیازمندان

تقدیر همتی از ارزانی برای حمایت از ایتام و نیازمندان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان  ، استاندار هرمزگان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) با اهدای لوحی به مهندس فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان از تلاش‌ها و مساعدت‌های این شرکت در راستای حمایت از ایتام و نیازمندان و محرومین مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قدردانی کردند.

در لوح تقدیر فریدون همتی استاندار هرمزگان خطاب به ارزانی آمده است:
زیستن با هدف خدمت به خلق، موهبتی بزرگ است که نیکان روزگار همواره در پی آنند و در این رهگذر هستند انسان‌های  متمایز با دیگران که خداوند افتخار خدمت را نصیب آنها فرموده است.

اکنون که درسایه عنایات باریتعالی در جهت نهادینه کردن فرهنگ احسان و نیکوکاری مشارکت داشته اید از تلاش های ارزشمندتان و همکاری موثرتان با نهاد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان که نقش مهمی در همبستگی‌های اجتماعی و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به ایتام و نیازمندان داشته است، تقدیر و تشکر نموده و این توفیق بزرگ را خدمت شما تبریک عرض می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال همواره با دستان سخاوتمند، قلب رئوف و حسن نیت خویش در گسترش سنت‌های حسنه اسلامی موفق و موید باشید.

قابل ذکر است فولاد هرمزگان، در تامین سبد غذایی و کمک به معیشت ایتام و نیازمندان، تامین کالای ضروری منزل مددجویان، مشارکت در طرح مفتاح‌الجنه و دیدار از مددجویان با کمیته امداد امام خمینی (ره) به مدت ۴ سال است که همکاری دارد.

 شرکت فولاد هرمزگان، نقش برجسته‌ای در تحقق  مسؤولیت‌های اجتماعی با نهادهای فرهنگی، اجتماعی و سازمان‌های حمایتی استان هرمزگان دارد. / خبرگزاری فارس

حمایت از ایتام و نیازمندان توسط مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان و تقدیر استاندار از وی

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید