خبر فوری
پرچم بزرگ پرافتخار ایران اسلامی در جنوبی ترین نقطه جزیره ابوموسی بر افراشته شد / سالروز آزادسازی خرمشهر

پرچم بزرگ پرافتخار ایران اسلامی در جنوبی ترین نقطه جزیره ابوموسی بر افراشته شد

هرمزبان: باحضور مهندس پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی، سرهنگ مرادی فرمانده قرارگاه راهکنشی امام سجاد(ع)، جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر پرچم بزرگ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران در جنوبی ترین نقطه جزیره استراتژیک ابوموسی برافراشته شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ؛ مهندس پوربابایی فرماندار شهرستان ابوموسی در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان و یاد و خاطره امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی گفت : پیروزی ایران در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ حاصل هم افزایی نیروهای ارتشی و سپاهی بود که در آن عملیات هزاران عراقی اسیر و تعداد زیادی ادوات نظامی به غنیمت در آمد.

پوربابایی تصریح کرد: بازگویی رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس، غیرت و مردانگی جوانان این مرز و بوم را برای حفظ و پاسداری از خاک وطن در دل آنها زنده نگه می دارد.

فرماندار ابوموسی گفت: برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میان آبهای نیلگون خلیج فارس و جنوبی ترین نقطه کشور عزیزمان نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است و این پرچم مقدس تا روز قیام حضرت مهدی (عج) بر پا و برافراشته باقی خواهد ماند. / روابط عمومی فرمانداری شهرستان ابوموسی

پرچم بزرگ پرافتخار ایران اسلامی در جنوبی ترین نقطه جزیره ابوموسی بر افراشته شد / سالروز آزادسازی خرمشهر

اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در جزیره ابوموسی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید