خبر فوری

مسابقه کتابخوانی «گام دوم انقلاب» در میناب برگزار می‌شود

هرمزبان: مسابقه کتابخوانی «گام دوم انقلاب» در شهرستان میناب و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب از برگزاری مسابقه کتابخوانی «گام دوم انقلاب» در این شهرستان خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام محمد بنی‌خزاعی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، روز یکشنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اداره تبلیغات اسلامی در راستای تبیین گام دوم انقلاب با آغاز دهه پنجم و بیانیه راهبردی رهبر انقلاب برای ادامه مسیر و حرکت به سوی آرمان‌های انقلاب، مسابقه فرهنگی کتابخوانی «گام دوم انقلاب» در جهت ترویج کتاب و کتابخوانی طراحی کرده است.

وی افزود: این مسابقه با توجه به پیام تعیین‌کننده رهبر معظم انقلاب در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با رویکرد ترویج مطالعه عمیق و آشنایی اقشار مردم با این بیانیه تنظیم شده است.

بنی‌خزاعی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه «گام دوم انقلاب» می‌توانند به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کنند و در پایان ماه مبارک رمضان از هدایای این مسابقه بهره‌مند شوند. / ایکنا

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان میناب

مسابقه کتابخوانی با موضوع گام دوم انقلاب

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید