خبر فوری
پیگیری جدی تامین اعتبار برای جبران خسارت‎های سیل در هرمزگان

پیگیری جدی تامین اعتبار برای جبران خسارت‎های سیل در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان ، رضا مدرس صبح امروز در جلسه کارگروه بازسازی و نوسازی استان هرمزگان، اظهار داشت: تسریع در روند بازسازى مناطق تحت تاثیر از خسارت‎های سیل در هرمزگان امری ضروری است که باید با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه خسارت‌های ناشی از سیلاب در هر منطقه باید مورد تایید باشد، افزود: تمامی اعلام خسارت‌ها در حوزه های کشاورزی، مسکونی و … در شهر ، بخش و روستا باید مورد تایید دهیار، بخشدار و فرماندار قرار گیرد تا بررسی و پیگیری شوند.

مدرس به شهرستان های کارون و شادگان در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: هرمزگان به عنوان استان معین بازسازی مناطق سیل زده شهرستان‌های کارون و شادگان در خوزستان  انتخاب شده که باید علاوه بر گزارش آخرین وضعیت، پیشنهادات مدنظر استان هرمزگان به منظور بازسازی و ایمن‌سازی منطقه را در اختیار استانداری خوزستان قرار داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اقدامات صورت گرفته توسط سپاه امام سجاد(ع) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان در دو شهرستان خوزستان را موثر دانست و افزود: سپاه امام سجاد(ع) و بنیاد مسکن هرمزگان به درستی در امر بازسازی دو شهرستان کارون و شادگان خوزستان ورود کرده و اقدامات موثری در این خصوص صورت داده اند.

وی تاکید کرد: در کنار بازسازی مناطق سیل زده  شهرستان‌های استان خوزستان نباید از بازسازی مناطق تحت تاثیر سیلاب در هرمزگان نیز غافل شد و باید توازن در عملیات بازسازی هر دو استان به درستی رعایت شود.

لزوم پیگیری رفع خسارت‎های سیل در هرمزگان

مدرس بر پیگیری تامین اعتبار برای جبران خسارت‌های سیل در استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: نباید در حق خسارت‌دیده‌ای از بروز سیل در ایام بارندگی‌های هرمزگان اجحاف شود و تمامی خسارت مردم در حوزه‌های مختلف جمع‌آوری و  پیگیری‌های لازم برای تامین اعتبار و رفع آنها با جدیت صورت گیرد. / خبرگزاری فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید