خبر فوری

علی احمدی: هفت میلیارد ریال از صندوق های صدقات در بندرعباس جمع آوری شد

هرمزبان:مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) بندرعباس گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون هفت میلیارد ریال کمک های مردمی از محل صندوق های صدقات در این شهرستان جمع آوری شد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،علی احمدی یکشنبه در نشست خبری افزود: این میزان صدقات از 64 صندوق کوچک ، بزرگ و متوسط در سطح شهرستان جمع آوری شده است.

وی بیان داشت: صدقات و کمک های مردمی صرف هزینه های عمرانی ، درمان ، جهیزیه ، وام قرضالحسنه ، هزینه های معیشتی و تحصیلی نیازمندان و مددجویان و سایر خدمات موردی افراد تحت پوشش کمیته امداد می شود.

مدیرکمیته امداد بندرعباس با اشاره به اینکه 14 هزار و 984 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند ، یادآورشد: سرانه صندوق های صدقات نسبت به جمعیت تحت پوشش کم است که باید در این زمینه فرهنگ سازی بیشتری صورت گیرد.

احمدی ادامه داد: در این مدت همچنین در مجموع 476 طرح اشتغال از محل منابع امدادی و وام های قرض الحسنه با هزینه 358 میلیارد و890 میلیون ریال اجرا شده است که توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از مهم ترین نتایج ایجاد فرصت های شغلی برای این قشر است.

گفتنی است 14 هزار و 984 هزار خانوار شهری و روستایی برابر با 37 هزار و 697 نفر مددجو تحت پوشش کمیته امداد بندرعباس هستند.

کمیته امداد شهرستان بندرعباس هم اکنون دارای پنج اداره تابعه شامل مناطق سه گانه بندرعباس ، اداره فین و سیاهو است و همچنین دارای شعب توزیع در روستاهای شمیل ، تخت ف قلعه قاضی و هرمز می باشد.

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید