خبر فوری

شیخ عبدالرحیم خطیبی:نخبگان قشم باید حمایت شوند

هرمزبان:امام جمعه اهل سنت قشم گفت: برای دستیابی به پیشرفت واقعی و شکوفایی اقتصادی و فرهنگی قشم باید از نخبگان این جزیره که آینده سازان جامعه هستند حمایت به عمل آورد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،شیخ عبدالرحیم خطیبی صبح شنبه در همایش تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و اجتماعی بیان داشت: توسعه همه جانبه جزیره قشم باید در سه حوزه علمی، اجتماعی و اقتصادی دنبال شود.

وی ادامه داد: برای پیشرفت علمی باید تسهیلات مناسبی در اختیار دانشجویان و دانش آموزان محروم قشم که قصد طی کردن مقاطع تحصیلی را دارند، قرار بگیرد.

شیخ خطیبی گفت: علم باید در خدمت فضائل قرار بگیرد و به عنوان ارزش تلقی شود نه ابزار تا بتوان به حقایق دست پیدا کرد.

امام جمعه اهل سنت قشم با تأکید بر ضرورت توسعه اجتماعی در قشم، افزود: توسعه اجتماعی در جزیره با تعاون و همکاری مسئولین و مردم، پایبندی به حقوق اجتماعی و قوانین، عدالت محوری، مسئولیت پذیری و اخلاق مداری محقق خواهد شد.

وی  ادامه داد: برای پیشرفت اقتصادی باید نگاه زاهدانه و حریصانه به مال از بین برود و ثروت در جهت پیشرفت جامعه محلی قشم قرار بگیرد تا جزیره جزو پیشرفته‌ترین نقاط کشور قرار بگیرد.

گفتنی است در پایان این همایش از تعدادی از فرهیختگان و نخبگان علمی، فرهنگی، ورزشی و فعالین اجتماعی جزیره قشم تجلیل شد.

 منبع: خبرگزاری مهر(لینک)

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید