خبر فوری
سرلشکر سلیمانی : مذاکره در شرایط فعلی مصداق تسلیم است - هرمزبان

سرلشکر سلیمانی : مذاکره در شرایط فعلی مصداق تسلیم است قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در دومین روز بیست و سومین همایش سراسری فرماندهان، رؤسا و مدیران ناجا اظهار کرد: گرچه برادران ناجا بعضاً از نظر اسمی و شکلی به القاب و صفات خوب بسیاری مشهورند اما حقیقتاً سربازان گمنام هستند، صفت «سرباز گمنام»؛ صفت مهمی است، چرا که عمل خالصانه برای خدا و رضایت او انجام می‌شود.

سرلشکر سلیمانی : نیروی انتظامی حافظ و پاسدار ارزشها

سرلشکر سلیمانی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ و پاسدار ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی است بر اهمیت صیانت از امنیت کشور، تأکید کرد و گفت: دشمنان درصددند با دو اهرم فشار و تحریم اقتصادی و بر هم زدن امنیت کشور به ما ضربه و لطمه بزنند و در این راستا از همه ظرفیت‌هایشان بهره می‌گیرند.

وی با بیان اینکه امروز دیگر آمریکا و ایادی‌ا‌ش جریان قدرتمند قابل اعتنا در غرب و شرق آسیا ندارد و همه اتکایش به دولت‌های نامشروع است، گفت: آمریکا و همدستانش به جریان‌های القایی و انحرافی متوسل شده‌اند و باید بدانند که امروز ایران اسلامی کشور قدرتمندی ‌است و از نظر نظامی و امنیتی به بلوغ بالایی رسیده است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تأکید کرد: دشمن امروز به میزان تهدیدی که می‌کند هزینه‌هایش نیز افزایش می‌یابد، جمهوری اسلامی ایران حقیقت تبلوریافته و عینیت‌یافته از دین است، دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به میز مذاکره بکشاند که این مذاکره مصداق تسلیم است اما مردم ما هوشیار و هوشمندند و معتقدند که مذاکره در شرایط کنونی با دشمن، تسلیم شدن محض است و قطعاً تن به این ذلت نمی‌دهیم.

لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی از اول انقلاب

سرلشکر سلیمانی با اشاره به راهبرد «اقتصاد مقاومتی» عنوان کرد: دشمن با گزینه‌های اقتصادی درصدد تحمیل فشارها به ملت ما است اما امروز تمام کارشناسان اقتصادی می‌گویند بیانیه مقام معظم رهبری‌(مدظله‌العالی) در حوزه اقتصاد مقاومتی از ابتدای انقلاب باید عملیاتی و اجرایی می‌شد، چرا که راهکار برون‌رفت از چنین شرایطی توسل بر «اقتصاد مقاومتی» است. / تسنیم

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید