خبر فوری

دستگیری باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر در هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،رئیس مرکز مبارزه با مواد مخدر وزارت اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با استعانت از درگاه خداوند متعال و عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) و هوشیاری مردم شریف ایران توانستند یک باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر را در استان هرمزگان شناسایی و 21 تن پیش‌ساز مواد مخدر را کشف و ضبط نمایند.

این مقام امنیتی گفت: این مواد در تعداد زیادی بشکه‌های 220لیتری حاوی اسید استیک انیدرید که به‌عنوان پیش‌ساز مواد مخدر مورد استفاده قرار می‌گیرد به‌طرز ماهرانه‌ای در تعدادی کانتینر جاسازی شده بود و قاچاقچیان مواد مذکور را از کشورهای چین و تایوان تحت پوشش ابزار و ادوات دست‌دوم خودرو وارد نموده قصد داشتند با تخلیه محتویات کانتینرها در کشور آن را به‌مقصد کشورهای افغانستان و پاکستان ترانزیت نمایند.

رئیس مرکز مبارزه با مواد مخدر وزارت اطلاعات در ادامه بیان داشت: با این مقدار مواد پیش‌ساز می‌توان حدود هفت تن هروئین خالص تولید نمود.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب دستگاه قضایی و اداره‌کل بنادر و دریانوردی عنوان کرد: قاچاقچیان دستگیر شده به‌همراه پرونده مربوطه تحویل مرجع قضایی گردیدند.

منبع: برترینها

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید