خبر فوری
روز معلم ، روز عشق و ایثار است

روز معلم ، روز عشق و ایثار است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، عصر امروز اولین نشست شورای آموزش و پرورش با دستور کار روز معلم و هفته گرامیداشت مقام معلم و همچنین بررسی مسائل آموزشی و پرورشی در فرمانداری شهرستان ابوموسی برگزار شد.

رضا پوربابایی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی با اشاره به مسئولیت سنگین شورای آموزش و پرورش در دنیای امروز اظهار داشت: با رشد و توسعه روزافزون تکنولوژی و فناوری های ارتباطی، جهان همچون دهکده ای کوچک شده و به راحتی یک کلیک کردن می توان به انبوهی از اطلاعات دسترسی پیدا کرد.

فرماندار ابوموسی افزود: در چنین شرایطی شورای آموزش و پرورش با سیاست گذاری در چارچوب قوانین، مقرارت و اسناد بالادستی و پشتیبانی هرچه بهتر و بیشتر از آموزش و پرورش می تواند به پرورش نسلی مبتکر و پیشرو کمک کند.

این مقام مسئول با اشاره به در پیش بودن هفته گرامیداشت مقام معلم اضافه کرد: بار اصلی تعلیم و تربیت بر دوش معلمان متعهد، متخصص و ایثارگری است که پیامبر گونه برای تربیت نسل آینده این مرز و بوم تلاش می کنند.

وی روز معلم را روز عشق و ایثار دانست و افزود:  تقدیر از معلم را تقدیر اندیشمندانی است که عشق و علم را در هم می آمیزند و جامعه را می سازند.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام غلامرضا محب زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: در ارزش و اهمیت جایگاه معلمی همین بس که پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد(ص) فرمودند: « إنّما بعثت معلماً» و این بالاترین افتخار برای ماست که پیامبر اسلام خود را معلم می داند.

مدیر آموزش و پرورش ابوموسی اضافه کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم فرصت مغتمی برای تقدیر از عزیزانی است که الف قدشان در راه اعتلای جامعه و ترویج خوبی ها خمیده شده است.

وی افزود: معلم همواره دغدغه رشد همه جانبه علمی و اخلاقی فرزندان جامعه را دارد و ماحصل این دغدغه زندگی بر مدار ارزشها و کرامات انسانی است از اینرو تکریم معلم، تعظیم علم و تکریم ارزشهای انسانی است. لازم به ذکر است در این جلسه اعضای شورای آموزش و پرورش آمادگی خود را برای کمک به برگزاری بهتر و باشکوه تر مراسم تقدیر از معلمان اعلام کردند. / روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید