خبر فوری

قشم مناسب فعالیت های دانش بنیان در حوزه بیوتیک دریایی است

قشم مناسب فعالیت های دانش بنیان در حوزه بیوتیک دریایی استبه گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سورنا ستاری در نشست بررسی توسعه اقتصاد دانش بنیان که در جزیره قشم برگزار شد، عنوان کرد: جزیره قشم از ظرفیت‌های خوبی به خصوص در حوزه بیوتیک دریایی برخوردار است که شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند در این عرصه فعالیت خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: توسعه زیست فناوری دریایی به خصوص در حوزه جلبک‌ها از اولویت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افزود: ما آمادگی حمایت کامل از شرکت‌های دانش بنیان و همچنین ایجاد زیرساخت‌های پارک علم و فناوری در جزیره قشم و استان هرمزگان را داریم.

ستاری بیان داشت: توسعه تکنولوژی در قالب شرکت‌ها اتفاق می‌افتد و مرکز بین‌المللی رشد جزیره قشم باید شرکت‌های دانش بنیان را مورد حمایت قرار دهد.

وی گفت: باید همه تلاش کنیم تا ظرفیت‌های دانش بنیان جزیره قشم به خصوص در حوزه بیوتیک دریایی شکوفا شود. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید