خبر فوری

افزایش 6 درصدی طلاق توافقی در هرمزگان/شناسایی و دستگیری چندین باند اصلی مواد مخدر

به گزارش پایگاه به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدصادق اکبری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان جاسک گفت: یکی از آسیب‌های اجتماعی که در استان در حال افزایش است طلاق است و یکی از علامت سؤال‌های دادگستری و شوراهای حل اختلافات استان هرمزگان افرایش طلاق توافقی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اکبری افزود: در سال 94 استان هرمزگان با 6 درصد افزایش نسبت به سال‌های گذشته و بالاتر از برخی استان‌ها در کشور قرارگرفته است.

مدیرکل دادگستری استان هرمزگان آسیب جدی که از طریق ایجاد طلاق در جامع رواج پیدا می‌کند آسیب اعتیاد دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین آسیبی که از طرق ایجاد طلاق در جامعه رواج پیدا نموده مبتلا شدن به اعتیاد است،که خود اعتیاد باعث بروز آسیب‌های جدی دیگری خواهد شد زیرا فرد معتاد برای رسیدن به مواد مصرفی خود دست به هر کاری خواهد زد.

وی در ادامه یکی دیگر از آسیب اجتماعی را بحران بیکار جوانان تحصیل‌کرده دانست و عنوان کرد: دولت باید برای ایجاد اشتغال تمام توان خود را بکار گرفته و زمینه ایجاد شغل را مهیا کند.

وی در پایان گفت: چندین باند اصلی مواد مخدر شناسایی و دستگیرشده‌اند و بیشتر دستگیرشدگان کسانی بوده‌اند که به علت فقر و عدم اشتغال به این کار گرایش پیداکرده‌اند.

در پایان این جلسه از زحمات حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد زارعی کریانی رئیس سابق دادگستری جاسک تقدیر و حسین حبیب زاده بیژنی به‌عنوان رئیس جدید دادگستری جاسک معرفی شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
خبرنگار: 30
انتهاي پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید