خبر فوری

برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک در علی آباد کتول + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، همزمان با روز پزشک زاد روز حکیم ابن سینا و روز دارو ساز سالروز تولد حکیم زکریای رازی، مراسم تجلیل از پزشکان و داروسازان شهرستان علی آباد کتول در سالن اجتماعات هتل کانیار این شهرستان برگزار گردید. در این مراسم که تنی چند از مسئولان شهرستانی، ریاست شبکه بهداشت و ریاست بیمارستان، رئیس دادگستری و نماینده دادگستری در هیئت بدوی انتظامی و ریاست شورای شهر نیز حضور داشتند دکتر جعفری ریاست سازمان نظام پزشکی شهرستان ضمن تبریک این ایام به پزشکان و داروسازان از زحمات بی شائبه آنان در عرصه بهداشت و درمان شهرستان تشکر کرد و گفت: گاهی از بعضی مطالب منتشر شده در رسانه های ارتباط جمعی چنین استنباط میشود که دستهایی تمایل دارند مردم و حتی بعضی از صاحبان حرف پزشکی را در مقابل پزشکان قرار دهند. همکاران نباید وارد این بازی های رسانه ای شده و به آن دامن بزنند بلکه با همه توان به ارائه خدمت به بیماران بپردازند و مطمئن باشند علیرغم تبلیغات منفی مردم قدردان خدمات آنان خواهند بود والبته نهادهای مرتبط دولتی و صنفی وظیفه دارند در راستای قانون با تهمت زنندگان وتوهین کنندگان برخورد نمایند.
ایشان در خصوص مقایسه دستمزد های پزشکان با سایر کادر درمان و پزشکی گفت: میزان دستمزدی که به صاحبان بسیاری از حرف پزشکی مثل پرستاران و ماماها و پزشکان عمومی پرداخت می شود بسیار کمتر از استحقاق آنان است وگروهی بابیان این مطالب سعی دارند آنان را در مقابل پزشکان متخصص و به ویژه جراحان که دریافتی بیشتری دارند قرار دهند و این به نوعی پاک کردن صورت مسئله است. عدالت اقتضا می کند میزان دریافتی این همکاران به نحو عادلانه ای و متناسب با خدمات ارائه شده توسط آنان، افزایش یابد نه آنکه دریافتی متخصصین و جراحان را کاهش دهند. این در حالیست که تعرفه خدمات پزشکی در ایران به نسبت سایر کشور ها و حتی کشورهای همسایه در حد بسیار نازلی قرار دارد. در انتهای این مراسم دکتر «حسین ناصح» متخصص پاتولوژی به عنوان پزشک نمونه شهرستان معرفی شدند و همچنین از آقایان دکتر نيازمحمد حنفي راديولوژيست، دکتر سيدجواد هاشمي پزشک عمومي، دکتر حسن اشرفي دکتر داروساز، دکترعابدين زماني دندانپزشک و همچنین سرکار خانم اعظم خسرويان کارشناس مامايي به جهت خدمات ارزنده و شایسته درخدمت رسانی به بیماران شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایا، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک در علی آباد کتول + تصاویربرای مشاهده در اندازه بزرگتر روی تصویر کلیک نمایید

برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک در علی آباد کتول + تصاویر

برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک در علی آباد کتول + تصاویر

برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک در علی آباد کتول + تصاویر

برگزاری مراسم گرامیداشت روز پزشک در علی آباد کتول + تصاویر

گزارش: وحید حاج سعیدی
انتهای پیام/

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید