خبر فوری

استاندار هرمزگان: دغدغه تامین برق هرمزگان رفع شده است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری سه شنبه در مراسم بهره برداری از پست برق 63 به 20 کیلوولت درخت سبز بندرعباس اظهار داشت: همواره یکی از دغدغه های مسئولان استان در سال های گذشته تامین برق بود و نگرانی هایی وجود داشت.
وی ادامه داد: اکنون هرمزگان با تولید برق دارای انرژی مطمئنی است و اگر مشکل تامین آب و نگرانی های منابع آبی استان نیز برطرف شود از لحاظ خدمت های وزارت نیرو دغدغه ای نخواهیم داشت.
استاندارهرمزگان اضافه کرد: پروژه های تامن آب با استفاده از آب شیرین کن ها و سایر فن آوری های روز آغاز شده وباید به سمت بهره گیری از این فن آوری ها گام برداشت.
جادری اشاره کرد: شهرداری بندرعباس اقدام به آغاز احداث آبشیرین کن و جدا کردن آب مصرفی فضای سبز از آب آشامیدنی کرده که این به رفع نگرانی های موجود در این بخش کمک می کند.
به گفته جادری ، احداث نیروگاه های جدید در هرمزگان آغاز شده که به استان برای تبدیل شدن به قطب تولید فولاد و صنعت کشور کمک می کند.
وی همچنین خواستار تکمیل روشنایی معابر شهری از سوی مسئولان مربوطه شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای هرمزگان نیز در این مراسم اظهار داشت: در سه سال دولت تدبیر و امید برق تولیدی نیروگاه های استان 40 میلیارد کیلووات ساعت بوده است.
حسن کهوری ابراز داشت: در این هفته شش پروژه برق منطقه ای هرمزگان به ارزش ریالی 500 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرند.
وی ادامه داد: این پروژه ها شامل پروژه پست 63 به 20 کیلوولت درخت سبز ویژه مسکن مهر با هدف تامین برق شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس ، پست 132 به 20 کیلوولت موقت چهواز پارسیان ، توسعه پست 132 به 20 کیلوولت پارسیان ، پست موقت 63به 20کیلوولت بندر پهل ، افزایش ظرفیت پست فرامرزان از 15 به 30 مگاولت آمپر و توسعه پست فین می شود.

انتهای پیام /

منبع: ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید