خبر فوری

پروژه بازسازی و مقاوم‌سازی مخزن 30 هزار مترمکعبی شهر بندرعباس به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،پروژه بازسازی و مقاوم‌سازی مخزن 30 هزار مترمکعبی شهر بندرعباس شامگاه سه‌شنبه با حضور جاسم جادری استاندار هرمزگان در نخستین روز هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

مراحل اجرایی این پروژه شامل ترمیم و بازسازی کف، ستون‌ها و سقف مخزن شماره 2 داماهی و اصلاح حوضچه و شیرآلات بوده است.

اعتبار هزینه شده برای این پروژه 33 هزار و 420 میلیون ریال بوده و از اهداف اجرای آن افزایش ذخیره استراتژیک آب شهر بندرعباس و کنترل بیشتر منابع ذخیره ورودی‌های شبکه شهری بوده است.

استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح این مخزن، بازسازی این مخزن را موجب افزایش بهره‌وری دانست و بیان داشت: این مخزن با هزینه بیش از سه میلیارد تومان بازسازی و به چرخه تولید بازگشت در حالی که هزینه احداث یک مخزن 25 میلیارد تومان است.

جاسم جادری افزود: مدیران در ابتدای پیروزی انقلاب در زمانی که بندرعباس به اندازه امروز جمعیت نداشت به فکر آینده بودند و پنج مخزن برای بندرعباس احداث شد و ما نیز از هم‌اکنون باید برای آینده فکر و کار کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به توسعه شهر بندرعباس، جمعیت این شهر افزایش خواهد یافت که باید به فکر ذخیره‌سازی آب باشیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه صنایع غرب بندرعباس باید برای خود تاسیسات تولید و تامین آب ایجاد کنند، اظهار داشت: امروز واگذاری کارها به مردم و بخش خصوصی هنر مدیریت است و هرکس کار را به مردم بسپارد مدیریت داشته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید