خبر فوری

کسب عناوین کشوری توسط دانش‌آموزان بندرعباسی در مسابقات فرهنگی و هنری

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سید هادی حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: مراسم اختتامیه سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری دختران در نیشابور در حالی برگزار شد که زهرا زارعی و یگانه دهقانی رتبه دوم این مسابقات را کسب نمودند و در این جشنواره توانمندی و استعداد خود را نمایان ساختند.

وی در تشریح عناوین کسب شده توسط دانش آموزان این مدیریت افزود: زهرا زارعی دانش‌آموز دبیرستان 17 شهریور در رشته داستان‌نویسی در رقابت با دیگر دانش‌آموزان کشور رتبه دوم را کسب کرد و یگانه دهقانی دانش آموز دبیرستان پیام انقلاب در رشته گلیم‌بافی رتبه دوم کشور را برای استان بدست آورد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 بندرعباس گفت: دانش آموزان هنرمند ناحیه 2 در مرحله استانی این دوره از مسابقات که اسفندماه سال گذشته به میزبانی شهرستان‌های بندرخمیر و بندرعباس برگزار شد با رشد 20 درصدی نسبت به سال تحصیلی گذشته 49 مقام برتر استانی را کسب نمودند که از برنامه‌ریزی هدفمند همکاران سخت‌کوش پرورشی در جهت بهبود و ارتقای شاخص‌های این حوزه حکایت دارد.

حسینی ضمن تشکر از تمامی همکاران حوزه معاونت پرورشی، مدیران و مربیان پرورشی مدارس که در کسب این موفقیت بیشترین تلاش را نمودند، این افتخار بزرگ را به خانواده محترم دانش آموزان، جامعه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک می‌گویم.

وی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم در سال تحصیلی آینده شاهد موفقیت‌ها و پیشرفت‌های همه‌جانبه در عرصه فعالیت‌های پرورشی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید