خبر فوری

کار ارزشمند تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، اعضای تیم فوتبال ساحلی شرکت فولاد هرمزگان در روز پایانی مسابقات فوتبال ساحلی استان که در زمین ورزشی اسکله شهید حقانی برگزار شد بعد از انتخاب شدن به‌عنوان تیم قهرمان، جایزه تیم اخلاق را نیز نصیب خود کرد و این جایزه را به یک کودک کار داد.

 اعضای این تیم پس از دریافت جایزه ۵ میلیون ریالی به عنوان تیم اخلاق مسابقات، در اقدامی شایسته این جایزه را به یکی از بچه‌های کار که در طول برگزاری این مسابقات با این تیم و برگزارکنندگان  مسابقات همکاری می‌کرد، اهدا کردند.

تیم فوتبال ساحلی شرکت فولاد هرمزگان توانست در اولین دوره مسابقات فوتبال ساحلی استان به مقام قهرمانی برسد. همچنین در این مسابقات بهترین دروازه‌بان، بهترین بازیکن، بهترین مربی و آقای گل به بازیکنان این تیم تعلق گرفت.

سرمربی تیم در این باره به خبرنگار فارس گفت: با توجه به همکاری این پسر بچه با تیم فولاد و برگزارکنندگان در چند روز برگزاری مسابقات بدون هیچ چشمداشتی و از روی علاقه،  بعد از انتخاب تیم فولاد به‌عنوان تیم اخلاق و دریافت جایزه ۵ میلیون ریالی، با تصمیم همه اعضا تیم این جایزه را به او دادیم تا باعث خوشحالی وی شده و به نوعی از زحمات او تقدیر کرده باشیم.

 مجتبی ذاکری خاطرنشان کرد: هدف ما از این اقدام کمک به کودکان کار بود و به دنبال مسائل دیگر نبوده و نیستیم و همه خوشحالیم که با یک حرکت هر چند کوچک توانستیم شادی را در روزهای پایانی سال بر لبان یک کودک کار بنشانیم.

 وی افزود: این کودک کار، فقط از روی عشق و علاقه با تیم ما همکاری می‌کرد و این کار کوچک بازیکنان فولاد باعث شد قهرمانی مسابقات بیش از پیش برای ما ارزشمند شود./ فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید