خبر فوری

‌ناصر شریفی : انعقاد تفاهم نامه در حوزه پتروشیمی در صنایع انرژی بر پارسیان گامی در مسیر توسعه غرب هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، ‌ناصر شریفی نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انعقاد تفاهم نامه وزارت نفت و صمت در حوزه پتروشیمی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان ، گام موثری در راستای توسعه و پیشرفت منطقه است.

وی اضافه کرد: این اقدام ایجاد اشتغال ثابت و پایدار در غرب هرمزگان را رقم خواهد زد.

ناصر شریفی در خصوص دیدار با معاون وزیر صنعت معدن تجارت و مدیرعامل ایمیدرو، افزود: بزودی تفاهم نامه وزارت نفت و صمت در حوزه پتروشیمی در منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان منعقد خواهد شد.

وی اظهار کرد: با انعقاد این تفاهم نامه، حجم بالایی از سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی در این منطقه انجام می‌پذیرد که این مهم شهرستان پارسیان را به هاب سوم پتروشیمی در کشور تبدیل خواهد کرد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: این رویداد مهم، گام موثری در راستای توسعه و پیشرفت منطقه و ایجاد اشتغال ثابت و پایدار در غرب هرمزگان را رقم خواهد زد.

نماینده مردم غرب هرمزگان در نشست خود با غریب پور، بر همکاری و مساعدت ایمیدرو به زیرساخت های عمرانی و خدمات شهری در پارسیان، کوشکنار و دشتی تاکید کرد و خواستار تحقق وعده های ایمیدرو در این باره شد. / ایسنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید