خبر فوری
هرمزبان: معاون پرورشی آموزش و پرورش مازندران گفت: مانور آمادگی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال در تمام مدارس استان مازندران برگزار می شود.

مانور آمادگی و پیشگری از حوادث چهارشنبه سوری در مدارس مازندران برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سید علی ساداتی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با تأکید بر لزوم آمادگی در برابر حوادث چهارشنبه سوری گفت: باید شادی را در دانش آموزان رواج داده و به فکر شاداب سازی آنان باشیم، اما این شادی باید توام با امنیت و سلامت برای خود دانش‌آموزان و اطرافیان باشد و برای سلامتی آن‌ها خطرآفرین نباشد.

وی مشارکت سازمان‌های مختلف اعم از آتش نشانی، فرماندهی انتظامی، هلال احمر و اورژانس را در آمادگی برای این روز ضروری دانست و افزود: بهترین راه برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال فرهنگسازی برای دانش‌آموزان است.

ساداتی گفت: دانش آموزان با این آگاهی هم خود را از خطر حوادث چهارشنبه سوری نجات خواهند داد و هم می‌توانند سفیران آگاهی بخش برای دیگران باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه جامعه افسرده و بی‌رمق نمی‌تواند توسعه پیدا کند، افزود:، اما شادی و نشاط را نمی‌توان به هر قیمتی ایجاد کرد نباید به خاطر یک شادمانی موقت سلامتی خود و دیگران را به خطر انداخته و عیدمان را به عید سیاه تبدیل کنیم./ باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید