خبر فوری

حجت الاسلام سید عباس تقوی :فعالیت های صورت گرفته از سوی دولت ستودنی است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، ایرنا نوشت: حجت الاسلام سید عباس تقوی درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر بندرعباس با تقدیرازاستاندار هرمزگان و مجموعه مدیران دستگاههای دولتی خواستار انعکاس فعالیت های انجام شده به مردم شد.
وی با بیان اینکه پخش یک خبر یا گزارش حداکثر 30ثانیه ای نمی تواند پاسخگوی حجم وسیع طرح های انجام شده باشد تصریح کرد: باید از راههای مختلف به اطلاع مردم برسانید که چه کارهای مفیدی در سالهای اخیر انجام شده است.
امام جمعه موقت بندرعباس نادیده گرفتن فعالیت دولت های سابق را بی انصافی دانست و ابراز داشت: در سه دهه گذشته کارهای زیادی انجام شده که هر کدام به نسبت خود موجب پیشرفت کشور در بخش های مختلف شده است و بهتر است بجای خراب کردن یکدیگر با نقد منصفانه اشکال کار را برطرف کنید.
تقوی خواستار برخورد جدی مسئولان قوه قضائیه با خیانت پیشگان شد و با تقدیر از وزارت اطلاعات در برخورد با تروریست ها در استان کرمانشاه آنرا ضربه محکمی به دشمن دانست.
وی ، همچنین با اشاره به حضور ورزشکاران در المپیک ریوو نادیده گرفتن حق برخی از ورزشکاران شرکت کننده اظهار کرد: فاصله زیاد است و این نیاز به بازنگری در دستگاه ورزش کشور دارد.
تقوی با اشاره به صدور فرمان رهبری به مسوولان در خصوص برخورد جدی با عوامل قاچاق و فیش های حقوقی نجومی گفت: از مسوولان قوه قضائیه و مجریه تقاضا داریم با اینگونه افراد برخورد جدی و انقلابی بشود زیرا این پسندیده نظام جمهوری اسلامی نیست که کالای قاچاق از مبادی رسمی وارد کشور بشود.
امام جمعه موقت بندرعباس در ادامه با اشاره به تلاش های انجام شده در زمینه ساخت مسجد جامع بزرگ شهر بندرعباس از سوی نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: این وظیفه دولت است که کمک کند تا باقی مانده کار انجام بشود.
تقوی ، همچنین با اشاره به درپیش بودن سالروز تولد و بزرگداشت شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک خدمات دولت را در بخش بهداشت و درمان ستودنی دانست.

انتهای پیام /

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید