خبر فوری

حسین رئیسی: مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان آماده همکاری با دانشگاه‌های استان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حسین رئیسی مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان بستر مناسبی برای اشتغال پایدار جوانان است و ظرفیت‌های کاری در این استان بالاست.

وی افزود: آمادگی داریم از طریق تعامل با دانشگاه‌های استان و با استفاده از تجربه‌های علمی، سطح کیفیت کار و آموزش را ارتقاء بخشیم و مشوق‌های خوبی جهت فعالیت‌های دانشجویی باشیم.

مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان با بیان اینکه حمایت از ایده‌ها، بخش مهمی از رسالت کاری پارک علم و فناوری است، ابراز داشت: همکاری با دانشگاه‌های استان می‌تواند نتایج قابل توجهی را در فضای کسب و کار رقم بزند.

رئیسی با اشاره به آغاز چهارمین رویداد استارتاپ ویکند به میزبانی شهرستان بندرعباس گفت: استارتاپ ویکند یک تیم جهانی است و این رویداد جهانی چند سالی است که در شهرهای مختلف کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: استارتاپ ویکند یک رویداد کاملا آموزشی و تجربی است و آموزش از طریق تجربه بدست می‌آید.

مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان افزود: این رویداد با حضور افراد شرکت‌کننده، منتورها، تیم اجرایی، تسهیل‌گر رویداد و گروه برگزارکننده رویداد از روز گذشته آغاز شده است.

رئیسی در تشریح برنامه‌های استارتاپ ویکند بندرعباس بیان داشت: این رویداد با تشکیل تیم‌های چند نفره به بحث و گفت و گو در خصوص ایده‌های خود می‌پردازند و با همواری منتورها برای ایده‌های خود مدل کسب و کار مشخص مشخص می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در ادامه این رویداد کارگاه‌هایی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در دوره نمونه اولیه از محصولی را که می‌خواهند در آینده به‌وجود آورند با ابزارهای موجود ایجاد می‌کنند.

مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری هرمزگان گفت: برگزاری کارگاه بوم ناب یا بوم کسب و کار، کارگاه mvp طراحی کمیته حداقل محصول تولیدی، کارگاه ارائه و کارگاه اعتبارسنجی از جمله اقدامات در این دوره است.

رئیسی از برگزاری نشست دورهمی نوآورانه با حضور اعضای رویداد، شرکت‌کنندگان، نفرات آزاد و منتورها خبر داد و خاطرنشان کرد: از این کارگاه استقبال ویژه‌ای به‌عمل آمد.

وی در پایان با بیان اینکه 110 نفر شرکت‌کننده ،دوازده نفر منتور، 15 نفر تیم اجرایی و با همکاری افراد داوطلب این رویداد برگزار شده است، از زحمات موسسات، ادارات و نهادهایی که در برگزاری این رویداد علمی آموزشی نقش داشته‌اند تقدیر و تشکر کرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید