خبر فوری

عباس راستی: 240 مددجوی مینابی به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، عباس راستی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب گفت: ۲۴۰ نفر از مددجویان زیرپوشش این نهاد به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: برای اعزام این تعداد مددجو صد و یازده میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب گفت: زائران در سفر زیارتی به مشهد مقدس علاوه بر زیارت حرم از برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و معنوی این سفر نیز بهره‌مند می‌شوند.

مددجویانی که به سفر زیارتی نرفته اند در اولویت هستند

عباس راستی افزود: مددجویانی که تاکنون موفق به زیارت امام رضا (ع) نشده‌اند در اولویت سفر‌ها و اردو‌های زیارتی کمیته امداد شهرستان قرار دارند.

وی گفت: ۸۰ دانشجو تحت حمایت این نهاد هم تا پایان اسفند امسال به اردوی راهیان نورشلمچه اعزام می‌شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان میناب گفت: یکی از اهداف مهم کمیته امداد در حوزه فرهنگی، اعزام مددجویان به اماکن زیارتی به‌منظور تقویت بنیه اعتقادی، معنوی، فرهنگی و ایجاد نشاط اجتماعی است./ باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید