خبر فوری

اسناد جنایات سیدمهدی، جنایات اصفهان و قهدریجان را منتشر کنید

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، ایسنا نوشت: حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در مراسم تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم ضمن تجلیل از مقام بالای این شهیدان از فایل صوتی منتشر شده از سوی بیت آیت الله منتظری انتقاد کرد و گفت: در درون کشور جمهوری اسلامی می‌بینیم عده‌ای با دشمنان با سازی که اسرائیل و آمریکا وغرب و عناصر درون منطقه آنها می‌نوازند همراهی می‌کنند و به دنبال تطهیر جنایتکاران منافق هستند. که در ابتدای انقلاب چه جنایاتی کردند.

وی در این‌باره افزود: بعد از حمله گسترده منافقین زیر پرچم صدام و با حمایت آمریکا که قصد رسیدن به تهران را داشتند و تا نزدیکی کرمانشاه هم آمدند در عملیات مرصاد که شما مردم بینی آن‌ها را به خاک مالیدید، آن جنایاتی که نمونه‌هایی از آن امروز توسط داعش شاهد هستیم. آن فایل صوتی که سال‌ها از آقایی گرفتند و از طریق رادیوهای بیگانه مثل بی.بی.سی منتشر کردند و در جهت تطهیر جنایات منافقین این کار را انجام دادند. همان آقایی که با تعبیر فرمایش امام شیخ ساده‌لوحی بود که در دست منافقین گرفتار شده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز این حرکت از سمت بیت آن شیخ ساده‌لوح بسیار تاسف برانگیز است. آن فایل صوتی که سال‌ها پیش در جلسه خصوصی که بعضی از مسئولین قضایی پیش این آقا بودند را به رادیوهای بیگانه منتقل کردند و آن قداست و صلابت و جایگاه رفیع امام راحل را با عمل شنیع خود زیر سوال بردند و در مصاحبه‌ای می‌گویند اسناد بیشتری دارند و در آینده آن را منتشر می‌کنند.

دادستان کل کشور گفت: من خطاب به این حرف می‌گویم بیایید آن اسناد جنایات سیدمهدی، اسناد جنایات اصفهان و قهدریجان را منتشر کنید. که مردم شریف را شبانه در گونی می‌کردند و به صحرا می‌بردند. بگذارید همه بدانند شما چه جنایتی کردید. اگر شما منتشر نمی‌کنید ما آن اسناد را داریم و آن اسناد موجود است.

وی با بیان این‌که «ما جنایات منافقین را فراموش نکرده‌ایم» خاطرنشان کرد: جنایات منافقین را در سال‌های 50 و 60 و ترور بیش از 17 هزار نفر شخصیت‌های وارد نظام مقدس جمهوری اسلامی تا مردم کوچه و بازار، کودک و جوان و زن را فراموش نکرده‌ایم.

وی تصریح کرد: حمله آن‌ها در عملیات مرصاد با پشتیبانی صدام خائن و آمریکای متجاوز فراموش نشده، امروز دنیای غرب ،صهیونیسم و آل سعود به دنبال تطهیر جنایتکاران برآمده‌اند؛ جنایتکارانی که دست آن‌ها تا مرفق به خون آغشته است، دنیای استکبار با همان ایدئولوژی که داشت با همان استراتژی و تغییر در تاکتیک ها نتوانست از عناصر درونی استفاده کند و ملت صحنه را برای آنها خالی نکردند و رهبری هوشیارانه امام راحل و پس از آن رهبری رهبر انقلاب مقام معظم رهبری از نظام و ارزش‌ها و انقلاب معظم جمهوری اسلامی حفاظت و صیانت می‌کند که آنها برنامه های خود را تغییر دادند و گروهی را آمریکا و اسرائیل به نام داعش تربیت کرد و به صحنه آورد و مدتی منطقه را به آتش کشیدند.

دادستان کل کشور افزود: چه کسی در دنیا نمی‌داند داعش زاییده استکبار، اسرائیل و آل سعود و عناصر درون نظام‌های فاسد درون منطقه‌ای آن‌هاست؟ آن‌ها خود بر این اذعان کرده‌اند و در اسناد و مدارکی که به دست خود بر ملا می‌کنند پرورش این گروه‌های تروریستی را اذعان دارند. آن‌ها به نام مبارزه با تروریست ائتلافی تشکیل داده‌اند که نه تنها قدمی در این باره برنداشته‌اند بلکه تروریست‌ها را تجهیز کردند.

وی با تاکید بر این‌که «هدف اصلی تشکیل داعش ایران بوده است» گفت: منتها نقطه آغازین را از سوریه لبنان و عراق شروع کردند، اما با ایثار سربازان گمنام امام زمان، نیروهای مقتدر نظام و جانثاری شهدای عزیز هرگز اجازه آتش افروزی به این عناصر را در کشور نخواهیم داد.

وی یادآور شد: دلیل سخنانم را روز گذشته ملاحظه کردید، گروهی تکفیری در کرمانشاه و غرب کشور به دست سربازان گمنام امام زمان دستگیر و نابود شدند که نیروهای گمنام امام زمان پنج نفر آن‌ها را نابود و شش نفر آن‌ها را دستگیر و خانه تیمی آن‌ها را از بین بردند، سربازان گمنام امام زمان و نیروهای با اقتدار ما همچنان در صحنه رصد می‌کنند اما دشمن کوچکترین قصدی برای کوتاه‌ آمدن ندارد.

دادستان کل کشور گفت: نمی‌دانیم دو روز قبل این عناصر سیاسی و دیپلمات غربی که در غرب کشور ما در حال فیلمبرداری از مناطق محروم بودند، چه قصدی داشتند و این عناصر سیاسی در غرب کشور ما به دنبال چه هستند؟ از مراجع سیاسی و وزارت امور خارجه می‌خواهیم که با این مساله برخورد کند و این افرادی را که به عنوان عناصر نامطلوب حضور دارند هرچه زودتر از کشور بیرون کند.

وی ضمن تکریم جایگاه رفیع شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: امروز مردم می‌دانند که شهدای مدافع حرم در کشور افغانستان و برادر افغان ما چه در کشور خود و چه در سایر بلادهای اسلامی دفاع از حریم امامت و ولایت کوشیده‌اند و اگر این عزیزان در آن سرزمین‌ها به میدان جنگ با داعش و تکفیری ها نروند، در خیابان‌های همدان، کرمانشاه، تهران و اصفهان باید شاهد همان آتش افروزی‌هایی باشیم که در سوریه است.امنیت ما مرهون ایثارهای این عزیزان است .

وی با اشاره به روایتی از رسول اکرم(ص) در رابطه با تکریم مقام شهدا، گفت: سلام ما بر سالار شهیدان، سلام ما بر یار و یاد شهیدان، سلام ما بر امام شهیدان ، سلام ما بر همه شهدایی که با ایثار جان خود به دفاع از حریم اسلام، قرآن و امامت و ولایت برآمدند و سلام ما بر شهدایی که در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) جان خود را در طبق اخلاص گذاردند. سلام ما بر همه شهیدانی که در طول انقلاب مقدس جمهوری اسلامی به دفاع از ارزش‌ها پرداختند.

دادستان کل کشور افزود: سلام ما بر روح و روان و پیکر این دو شهید؛ کاظم محمدی و امان کریمی که از برادران افغان ما هستند. در مکتب اسلامی ایرانی، افغان و اروپایی تفاوتی ندارند، هرکس در هر جا از دفاع اسلام و قرآن جان خود را در طبق اخلاص گذارد ارزشمند است و در ملکوت الهی همنشین با پیامبران و شهدا هستند، سلام ما بر خانواده معظم شهدا و خانواده این دو شهید عزیز، که شما مردم قدرشناس به جای پدران، مادران و بستگان آن‌ها در این تشییع و جمع با شکوه شرکت کردید.

وی ثبات و امنیت کشور را مرهون جانفشانی و ایثار شهدا دانست و عنوان کرد: امروز دوام نظام و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران ثبات کشور امنیت پایدار و آن‌چه که ما از ارزش‌ها در این کشور و منطقه داریم مرهون این عزیزان است. در طول 37 سال بعد از پیروزی انقلاب ایران، دشمنان از هیچ تلاشی برای مبارزه با اسلام، قرآن و انقلاب دریغ نکردند. یک روز ماموریت خود را توسط گروهی از درون کشور به نام منافقین انجام دادند. منافقینی که معلوم شد آبشخور آن‌ها در کجاست، افرادی که با شعارهای دروغین ضد امپریالیسم عده‌ای از جوانان ما را به خود جذب کردند و سرانجام از همان امپریالیسم سر درآوردند که در دامان اسرائیل امریکا و همدست با آل سعود امروز فالوده می‌خورند.

***

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر دو تن از شهدای مدافع حرم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این‌که آیا در رابطه با فایل صوتی منتشر شده از سوی بیت ایت الله منتظری پیگیری قضایی انجام شده است یا خیر ؟ پاسخ داد فردی که این کار را انجام داده است به دادسرا احضار شده که وابسته به بیت آن فرد است این پرونده تمام نشده است در حال بررسی است البته فرد متخلف به دادسرا تعهدات لازم را داده است.

انتهای پیام

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید