خبر فوری

خواننده ای که شفایش را از امام رضا (ع)گرفت، خادم حرم شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،غلام‌رضا صنعتگر، اظهار کرد: بین ۷۷ کشور و ۳۱ استان کشور، اثر “میشه ضامنم بشی” جزو آثار برگزیده لقب گرفت و توانستم بین نفرات برگزیده چهاردهمین جشنواره بین المللی امام ‌رضا (ع) قرار بگیرم.

او درباره خواندن این قطعه، توضیح داد: ارادت قلبی‌ای که از کودکی توسط خانواده در من نهادینه‌ شده بود و عنایت امام رئوف که از بدو تولد شامل حالم شده، انگیزه ساخت این اثر ارزشمند شد که در عمق دل‌های عاشق نشست. من از زمانی که جایگاهی در حوزه موسیقی پیدا کردم و خودم را شناختم، همیشه به فکر ساختن قطعه‌ای برای قدردانی از امام رضا (ع) بودم.

این خواننده بیان کرد: برای تولید این اثر، نیتم کاملا خالصانه و عاشقانه بود و هنگام ساخت آن فکر نمی‌کردم، این‌قدر تأثیرگذار شود. البته خدا را بارها شکر کردم که با توجه همیشگی آقا امام رضا (ع)، این اثر در کارنامه هنری من ماندگار شد.

صنعتگر با اشاره به کارهای مناسبتی که برای امام رضا (ع) خوانده است، گفت: اگر خواننده‌ای اثری را برای امامان معصوم (ع) می‌خواند، باید با باور و ایمان قلبی این کار را انجام دهد.

در اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) ۱۰ خادم حرم رضوی معرفی شدند. غلامرضا صنعتگر هنرمند حوزه موسیقی از هرمزگان نیز بین این ۱۰ نفر بود.

آیت‌الله اعرافی (ریاست جامعه المصطفی)، مجید مجیدی (کارگردان سینما)، حجت‌الاسلام جواد محدثی (شاعر و نویسنده)، دکتر سیدضیاء هاشمی (جامعه‌شناس)، حجت‌الاسلام دکتر حمیدرضا شهریاری (مدیر موسسه تحقیقات علوم اسلامی نور)، جواد نعیمی (نویسنده کودک و نوجوان)، غلامرضا صنعتگر (هنرمند موسیقی)، دکتر سیدجلال درخشه (محقق و مدرس دانشگاه)، مصطفی بهارلویی (دبیر انجمن اسلامی اصناف و بازاریان کشور) و بزرگ عالم‌زاده (نویسنده و محقق) ۱۰ چهره‌ای بودند که به‌عنوان خادم فرهنگ رضوی در چهاردهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به‌عنوان خادم تجلیل شدند.

منبع: جام نیوز / ایسنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید