خبر فوری

سومین نمایشگاه توانمندی اقتصادی هرمزگان در شهر خصب افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، اسماعیل شیرین‌کام مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی  هرمزگان ضمن قدردانی از حضور  تولیدکنندگان، صنعتگران و تجار حاضر در نمایشگاه توانمندی اقتصادی هرمزگان اظهار داشت: با توجه به موافقت‌نامه‌های استان هرمزگان با استان مسندم عمان بر ضرورت همکاری‌های بیشتر در زمینه برگزاری نمایشگاه  تاکید کردند.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در این خصوص اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از 30 تولید کننده استان هرمزگان شرکت دارند.

وی افزود: این نمایشگاه در 40 غرفه به مدت 5 روز در شهر خصب برگزار شد که کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه مورد توجه مردم قرار گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تصرح کرد: محصولات کشاورزی، معدنی، صنعتی و صنایع غذایی فعالان اقتصادی استان در این نمایشگاه معرفی و در معرض دید قرار گرفت.

قاسمی گفت: این نمایشگاه زمینه‌ای برای رایزنی‌های تجاری بین فعالان اقتصادی هرمزگان و تجار عمانی فراهم کرد.

وی در پایان اظهار داشت: نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی هرمزگان از 8 لغایت 12 اسفندماه در شهر خصب برپاست.

گفتنی است، در این نمایشگاه نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان هرمزگان، مدیرکل جذب سرمایه‌گذاری استانداری هرمزگان حضور داشتند. / فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید