خبر فوری
هرمزبان: احمد گمتیلی جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جاسک از نجات یک جوان 23 ساله در کواه های جاسک خبر داد

احمد گمتیلی: نجات یک جوان 23 ساله در کوه های جاسک

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، احمد گمتیلی شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: روز گذشته یوسف گزدانی جوان جاسکی که جهت تقریح در ارتفاعات کوه هوشدان این شهرستان گرفتار شده بود، نجات یافت.

وی افزود: در پی تماس تلفنی ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه تعدادی از ساکنین روستای گزدان با فرمانداری مبنی بر اینکه بعدازظهر چهارشنبه هشتم اسفندماه این جوان ۲۳ ساله جهت تفریح به کوه‌های اطراف رفته و در ارتفاع ۳۰ متری کوه گرفتار می‌باشد بلافاصله با فرماندهی منطقه دوم دریایی ولایت ارتش هماهنگی لازم جهت اعزام تکاوران منطقه دوم نیروی دریایی شهرستان جاسک صورت گرفت.

جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان جاسک تصریح کرد: با هماهنگی‌های بعمل‌آمده، تکاوران منطقه دوم دریایی ولایت ارتش برای جستجو و انجام عملیات امداد و نجات، وارد منطقه شدند.

گمتیلی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن منطقه و پیش‌بینی احتمال بروز حادثه‌ای ناگوار، تکاوران نیروی دریایی پس از 6 ساعت تلاش، رأس ساعت 17 نامبرده را سالم نجات دادند. / فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید