خبر فوری

اقدام جالب پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد +تصویر

اقدام جالب پلیس راهنمایی رانندگی +تصویر

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، بی توجهی به مقررات و پلیس راهنمایی رانندگی و قانون گریزی همواره یکی از علل بروز مشکلات، معضلات و حوادث ترافیکی در همه جوامع میباشد که بسته به بافت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و جغرافیایی جوامع میزان و نوع آن متفاوت خواهد بود.

آمار حوادث ترافیکی در ایران نشان دهنده میزان بالا و غیرمتعارف تخلفات رانندگی در ایران است که هر ساله زیان های غیرجبران اقتصادی و آسیب های اجتماعی را باعث میگردد.

لذا پیش گیری از تخلفات که فقط به واسطه بی توجهی و بی مبالاتی عامل انسانی صورت میگیرد، به عنوان شاخصی اساسی در پیش گیری و تعدیل حوادث ترافیکی موثر خواهد است.

از این رو پلیس راهنمایی و رانندگی مشهد دست به اقدام جالبی زد.

بر این اساس متخلفینی که باید به پارکینگ بروند می توانند روزی یکساعت ماشین خود را برچسب بزنند و در میدان های شهر در دید عموم بذارند.

در ادامه تصویری از اجرای این قانون جالب در مشهد را مشاهده می کنید.

اقدام جالب پلیس راهنمایی رانندگی +تصویر

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید