خبر فوری

حضور تالوکاران هرمزگانی در مسابقات بین المللی ووشو

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، رئیس هیات ووشو استان هرمزگان از حضور تالوکاران هرمزگانی در مسابقات بین المللی ووشو خبر داد.

وی گفت: چهار تالوکار هرمزگانی در مسابقات بین المللی ووشو جام صلح و دوستی در زاهدان شرکت می‌کنند.

علیرضا بهرمن افزود: امیرحسین چرزه، بنیامین تنی، رضا جعفری و امیرمحمد آذرنگ چهار تالوکار هرمزگانی هستند که در قالب تیم منتخب سیستان و بلوچستان نماینده کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند.

رئیس هیات ووشو استان گفت: سومین دوره مسابقات بین المللی ووشوی جام صلح ودوستی روز‌های ۱۰ تا ۱۲ اسفند در شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

این رقابت‌ها در حالی برگزار خواهد شد که علیرضا بهرمن رئیس هیات ووشو هرمزگان نیز به عنوان سرداور تالو در این مسابقات حضور خواهد داشت./ باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید