خبر فوری

تکلیف نوروزی در مدارس ابتدایی ممنوع شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، ایرج بیت اللهی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: ارائه هرگونه تکلیف نوروزی بصورت پیک، تکلیف و درس‌نامه ممنوع است.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش بمنظور کیفیت بخشی به آموزش در مدارس و با حذف تکالیف غیرضروری، طرح‌های نوینی را دنبال می‌کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان افزود: فعالیت داستان نویسی و داستان خوانی یکی از این راهبردهاست که جزییات طرح به مدارس ابلاغ شده است.

وی به نحوه‌ی اجرای طرح عید و داستان برای دانش آموزان ابتدایی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان می‌توانند به انتخاب خودشان فقط یکی از فعالیت‌های سه گانه داستان خوانی، داستان نویسی و داستان گویی را انجام دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آموزگاران و مدیران هم می‌توانند در انتخاب کتاب مناسب، دانش آموزان را راهنمایی کنند.

ایرج بیت اللهی افزود: در این شیوه نامه گرفتن هر گونه وجه ممنوع است.

وی از مدیران مدارس و روسای آموزش و پرورش خواست از ظرفیت دستگاه‌ها، سازمان‌ها و خیران برای تامین کتاب داستان به صورت رایگان، برای دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار استفاده کنند. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید