خبر فوری

حجت الاسلام محسن شهبازی: طرح تکریم امامزادگان در هرمزگان اجرا می شود

هرمزبان:معاون فرهنگی اجتماعی هرمزگان گفت: طرح تکریم امامزادگان طرح از 29 مرداد تا شش شهریور در استان اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،حجت الاسلام محسن شهبازی چهارشنبه در نشسست هماهنگی طرح تکریم امامزادگان افزود:امسال با اجرای برنامه های فرهنگی نسبت به معرفی هفت بقعه شاخص اقدام می شود.

وی ادامه داد: در این طرح که هدف آن معرفی امامزادگان به مردم است کرامت های امامزادگان بیان و شجره نامه های آنها نیز در معرض دید همگان قرار می گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه هرمزگان اضافه کرد: در طرح ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان برنامه هایی همچون مولودی خوانی، سخنرانی، تجلیل از خادمان بقاع متبرکه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این امامزادگان شامل سید مظفر (ع) و سید کامل (ع) در بندرعباس،امامزاده سید مظفر (ع) در قشم، امازاده شاه صفی الله (ع) در هماگ، امامزاده سید سلطان محمد (ع) و امامزاده سید محمود (ع) در رودان ، امازاده شاه مرعش (ع) در میناب می باشد.

حجت الاسلام شهبازی اضافه کرد: از شجره نامه امامزاده سید مظفر (ع) نیز با حضور مردم و زائران این آستانه متبرکه رونمایی می شود./ایرنا

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید