خبر فوری

سرهنگ محمد رستمی: شرور سابقه دار در میناب دستگیر شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،سرهنگ محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت:شرور سابقه دار در شهرستان میناب دستگیر شد.

وی افزود:این شرور که با هویت معلوم با شرب خمر اقدام به مزاحمت و اخلال در نظم عمومی کرده بود موضوع در جلسه شورای تامین مطرح و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان میناب قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت:با کار اطلاعاتی پلیس و هماهنگی مقام قضایی متهم در عملیات غافلگیرانه در یکی از محله‌های شهرستان میناب شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ محمد رستمی افزود: شرارت، آدم ربایی، اخلال در نظم عمومی، شرب خمر و نزاع دسته جمعی از اتهام‌های پرونده وی است. / باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید