خبر فوری

سامانه بارشی از فردا وارد هرمزگان می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:سامانه بارشی از فردا ظهر سبب ابرناکی، ابتدا در مناطق غربی و شمالی استان و سپس دیگر نقاط استان می‌شود.

وی افزود: شروع بارش‌های آن از فردا عصر در مناطق شمالی و غربی استان پیش بینی می‌ شود و طی روز‌های پایانی هفته سایر نقاط استان تحت تاثیر فعالیت این سامانه قرار خواهد گرفت.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:امروز از میزان سرعت باد در محدوده دریای عمان و تنگه هرمز کاسته شده و شرایط دریا برای تردد در این دو منطقه دریایی مساعد خواهد بود.

سی سی پور افزود: اما در محدوده شرق خلیج فارس (جزایر کیش، لاوان، سیری، ابوموسی) و محدوده کشور امارات  تا پایان وقت امروز وزش باد‌های غربی سبب متلاطم ماندن دریا خواهد شد و فردا از میزان سرعت باد در این مناطق کاسته می‌شود.

وی گفت:با توجه متلاطم بودن شرق خلیج فارس توصیه می‌شود شناور‌های سبک و صیادی از فعالیت در محدوده یاد شده خودداری نمایند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایرشناور‌ها صورت پذیرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود:در سایر نقاط استان شرایط جوی آرامی حاکم خواهد بود.

سی سی پور گفت:از نظر دمایی نوسانات دمایی بین ۱ تا ۲ درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود. /باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید