خبر فوری

فرمانده انتظامی شهرستان میناب: کلانتری دوم میناب تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد

‎به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محمد ‎رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب ظهر امروز  (6 اسفند) در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون تشریح عملکرد 11 ماهه پلیس شهرستان میناب اظهار داشت: مهم‌ترین مؤلفه برای دستیابی به امنیت آرمانی دستیابی به اعتماد و همراهی مردم است که در این رابطه پلیس میناب تلاش‌های لازم را انجام داده است.

‎وی با اشاره به عملکرد 11 ماهه پلیس میناب افزود: در این مدت دستگیری‌هایی که از سارقان داشتیم ۱۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد همچنین در خصوص گروگانگیری و آدم ربایی نسبت به سال قبل شاهد کاهش ۲۵ درصدی هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با بیان اینکه در این مدت در حوزه اتباع بیگانه شاهد افزایش ۲۸ درصدی آنها بوده‌ایم، تصریح کرد: با توجه به اینکه دستگیری این اتباع به عنوان یک دغدغه برای شهروندان مینابی بود بیشتر آنها در سطح شهر میناب دستگیر شده‌اند.

رستمی با اشاره به آمار تلفات و تصادفات 11 ماه گذشته گفت: افزایش ۴۱درصدی را در ارتباط با تصادفات شاهد بودیم اما متأسفانه در ارتباط با تلفات و جان‌باختگان شاهد افزایش ۷۱درصدی تلفات در یازده ماه گذشته بودیم.

فرمانده انتظامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مصمم است هر چه سریعتر کلانتری دوم میناب را افتتاح کند تا محیطی امن از تمامی جوانب برای مردم فراهم آورد، گفت:کلانتری دوم میناب تا پایان سال به بهره برداری میرسد.

وی در راستای تمهیدات نیروی انتظامی شهرستان میناب در ایام نوروز اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های نیروی انتظامی بحث ارتقاء امنیت آرامش و آسایش در سال جدید است که با بهره گیری از امکانات خودرویی، موتوری و تمامی امکانات و استعدادهایی که در اختیار مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان است به‌صورت منسجم با افزایش واحدهای گشتی و استقرار تعداد سه کانکس انتظامی در نقاط شهر به طور شبانه‌روز حضور دارند و در ورودی و مکان‌های تجمع گردشگران شهرستان برای رفاه و امنیت فعال هستند./ فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید