خبر فوری

تالانه قهرمان شطرنج نوجوانان استان هرمزگان شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، اولین دوره مسابقات شطرنج سریع ویژه نوجوانان زیر 15 سال استان هرمزگان با شرکت 74 نفر از شطرنج بازان شهرهای بندرعباس، میناب و بندرخمیر که 16 نفر از آنان دارای ریتینگ بین‌المللی بودند در 7 دور به روش سوئیسی برگزار شد.

این دوره از مسابقات شطرنج هرمزگان با سرداوری داور بین المللی شهرام سالاری و داوری حسین جهانگیری و رویا ناظری در سالن هیات شطرنج استان برگزار شد.

در پایان نتایج زیر بدست آمد:

مطهره تالانه با ریتینگ بین المللی 1482 با کسب 6.5 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و عرشیا لونی با ریتینگ بین‌المللی 1549 با کسب 6 امتیاز با پوئن شکنی بالاتر به مقام دوم رسید.

ملیکا سالاری با ریتینگ بین المللی 1282 با کسب 6 امتیاز با پوئن شکنی کمتر به مقام سوم و محمد صالح زارعیان با ریتینگ بین المللی 1228 با کسب 6 امتیاز با پوئن شکنی کمتر به مقام چهارم رسیدند.

پارسا رحیمی شهمیرزادی با ریتینگ بین المللی 1578 با کسب 5.5 امتیاز مقام پنجم را از ن خود کرد.

در مراسم اختتامیه به مقام آوران از طرف هیات شطرنج استان هدایایی اهدا شد./ فارس

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید