خبر فوری
هرمزبان:معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به تلاش اصناف و بازاریان در دوران‌های متعدد انقلاب و دفاع مقدس گفت: اصناف پیشتاز تحقق منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی هستند.

اصناف پیشتاز تحقق منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی هستند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سرهنگ پاسدار جواد بخشی امروز در نشست صمیمی با نمایندگان اتاق‌های اصناف مازندران در اتاق ایران در اتاق اصناف ساری اظهار داشت: بازاری معتمد جامعه و مسئولان بوده و باید همواره مورد حمایت دولت‌ها قرار بگیرد.

وی افزود: بسیج اصناف همواره پشتیبان بازاریان بوده و با آنان همراه بوده و در مسیر اهداف اقتصادی و فرهنگی نظام همراه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه منزلت و جایگاه بازاری در جامعه بیشتر ارج‌گذاری شود، تصریح کرد: نقش بازاریان و تولیدگران در تحقق منویات رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی باید تقویت شود.

بخشی با بیان اینکه جمعیت بسیاری از جامعه ما را بازار تشکیل می‌دهد، افزود: حمایت از تولیدات داخلی و تولیدگر واقعی در سطح بازار باید اجرایی شود.

وی با اعلام اینکه بازاریان بسیاری به عنوان پشتیبان در دوران جنگ و انقلاب همیار رزمندگان بودند، تصریح کرد: بسیاری از جمعیت زحمتکش بازاریان به درجه رفیع شهادت نائل آمده و افتخار آفرین شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه اتحاد بازاریان سبب تحقق بسیاری از اهداف و سیاست‌های نظام می‌شوند، گفت: امیدواریم بتوانیم منش بازاری ارزشی و حلال خوار ایران را در جهان تقویت کنیم.

بخشی با اشاره به اینکه کاسبان و بازاریان استان در همراهی سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی در استان موفق بودند، تصریح کرد: بازاریان مازندران پیشتاز بسیاری از کارهای بزرگ در استان هستند.

وی با بیان اینکه نشست صمیمی بازاریان استان با استاندار را پیگیری می‌کنم، تصریح کرد: تلاش بازاریان در تقویت و تعالی تولید ملی و اقتصاد مقاومتی امری اثرگذار است.

ابراهیمی: مردم نیز از بازار هستند

ابراهیمی رئیس بسیج اصناف مازندران نیز با اشاره به اینکه مردم نیز از بازار هستند و جامعه با نشاط توسط بازاریان صورت می‌گیرد، گفت: جلسات ماهانه ای با حضور مسئولان استان و بسیج را با بازاریان برگزار تا مشکلی از مشکلات بازاریان را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید نسبت به رفع قوانین دست و پاگیر در حوزه تولید و اصناف ورود کنند، تصریح کرد: بازاریان همواره در همه عرصه‌ها تقویت کننده فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی هستند.

عباس رمدانی، نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف کشور نیز با اشاره به تشکیل مجمع خیران اصناف در استان، گفت: کارهای بزرگی از سوی اصناف و بازاریان در جهت محرومیت زدایی صورت گرفته است.

پیرزاده رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران نیز با اشاره به اینکه بازاریان همواره همراه و پشتیبان دولتها و بسیج بودند، تصریح کرد: باید مشکلات و موانع پیش روی تولید و بازاریان رفع شود.

تعدادی از روسای اصناف شهرستانهای مازندران در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات بازار در استان، خواستار توجه ویژه بسیج اصناف و سپاه به بازاریان شده و از آمادگی خود برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و تولید ملی در بازار با سپاه و بسیج خبر دادند.

این عده همچنین با تاکید بر نظارت بیشتر بر دستفروشان، فروشگاه‌های بزرگ غیرشناسنامه، بازارهای هفتگی، خواستار ورود جدی بسیج برای برخورد با بازاری نماها شدند./تسنیم

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید