خبر فوری

مشارکت بانک کشاورزی در توسعه و آبادانی شهرستان محروم بشاگرد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،جاسم جادری استاندار هرمزگان در نشست شورای اداری شهرستان بشاگرد گفت: با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی و به منظور کمک به واحدهای تولیدی و اشتغالزایی در شهرستان بشاگرد دو واحد مرغداری هرکدام با ظرفیت 20 هزار قطعه در دهه مبارک فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

جادری همچنین از اجرای طرح‌های نوین آبیاری با حمایت مالی بانک کشاورزی خبر داد و افزود: با اجرای این طرح ها زمینه اشتغال بیش از 10 هزار نفر در شهرستان بشاگرد فراهم می‌شود.

وی تصریح کرد: در بخش آب و فاضلاب روستایی، با عاملیت بانک کشاورزی مجتمع آبرسانی به 40 روستا از سد سهران با اعتبار 80 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی، سال آینده تکمیل می‌شود و مشکل آب شرب 20 روستای بشاگرد نیز امسال مرتفع خواهد شد.

جادری افزود: با عاملیت این بانک ، طرح آبرسانی به روستای پاهتک بخش گوهران با اعتبار 5.5 میلیارد ریال شامل بهسازی دو دهنه چشمه و خط انتقال به طول شش کیلومتر اجرا و 250 خانوار این روستا از نعمت آب آشامیدنی بهره مند شدند.

منبع: آفتاب نیوز / روابط عمومی بانک کشاورزی

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید