خبر فوری

لزوم بهره برداری از طرح های اقتصاد مقاومتی تا پایان سال

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محمدجواد فدایی، استاندار کرمان دیروز چهارشنبه، 1 اسفند در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های اقتصادمقاومتی گفت: برخی دستگاه ها از متوسط عملکرد در اجرای پروژه‌ها عقب هستند.

وی افزود: برای جلسه بعدی ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان، باید دستگاه‌های اجرایی پیشرفت فیزیکی و جذب ریالی پروژه‌ها را اعلام کنند.

فدایی تصریح کرد: باید طرح‌های اقتصاد مقاومتی که زمانبندی آن مشخص است، تا پایان سال کامل به بهره‌برداری برسند.

استاندار کرمان بیان کرد: باید تا پایان امسال 146 پروژه اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به بهره‌برداری برسد که 41 مورد بهره‌برداری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از ناهماهنگی در اعداد اعلام شده و واقعیت‌ها اظهارکرد: دلیل این است که ما اعداد را جدی نمی‌گیریم و روی آن حساس نیستیم.

فدایی تأکید کرد: باید حرف‌ها جدی و اعداد قابل اعتماد باشد و در زمینه ایجاد اشتغال در استان کرمان راستی آزمایی انجام شود./ایکنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید