خبر فوری

فولاد قهرمان لیگ برتر فوتسال هرمزگان شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، مهدی ربیع پور نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان گفت: مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های استان با قهرمانی تیم فولاد به پایان رسید.
وی افزود: در آخرین بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتسال استان تیم فولاد هرمزگان ۵ بر ۲ میزبانش تیم پاس بندرلنگه را شکست داد و با کسب ۴۴ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال استان گفت: تیم نریمان بندرعباس نیز با پیروزی پرگل ۱۰ بر ۳ مقابل کشاورز احمدی با کسب ۴۲ امتیاز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.
مهدی ربیع پور افزود: تیم بیمارستان امام رضا بندرعباس نیز که در هفته پایانی استراحت داشت، با کسب ۴۱ امتیاز به مقام سوم دست یافت.
وی گفت: تیم‌های کشاورز احمدی (۳۲ امتیاز)، علم وادب رودان (۱۸ امتیاز)، سرخ و آبی پوشان بندرعباس (۱۷ امتیاز)، پاس بندرلنگه (۱۵ امتیاز) و ساحل شهرداری سیریک (۱۴ امتیاز) نیز به ترتیب در مکان‌های چهارم تا هشتم جای گرفتند.
نایب رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی هیات فوتبال هرمزگان تیم مقاومت میناب نیز با قرار گرفتن در مکان نهم جدول و تیم آرش حاجی آباد هم با انصراف در پایان نیم فصل نخست و ایستادن در مکان دهم جدول به لیگ دسته اول سقوط کردند./ باشگاه خبرنگاران جوان

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید