خبر فوری

قدردانی استاندار و مجمع نمایندگان استان هرمزگان از رئیس جمهور

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سفر کاروان تدبیر و امید و در راس آن جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به هرمزگان بار دیگر با دستاوردها و برکات بزرگی برای این استان همراه بود.

در این سفر رویدادهای بزرگی از جمله حضور پرشور و گسترده مردم شریف غرب استان و شهرستان بندرلنگه در استقبال از رئیس جمهور و بهره برداری از طرح های مهم و راهبردی همچون فاز سوم بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان و ارتقاء کیفیت فرآورده های نفتی پالایشگاه بندرعباس و همچنین به آب انداختن زیردریایی فاتح در هرمزگان رقم خورد.

انجام سه سفر به استان هرمزگان توسط دکتر روحانی در مدت کمتر از یک سال، بیانگر نگاه ویژه رئیس جمهوری نسبت به استان مهم و استراتژیک هرمزگان است.

بدینوسیله از ایشان به دلیل توجه خاص به این استان و تصمیمات مناسبی که جهت رفع مشکلات، توسعه و بالندگی هرچه بیشتر هرمزگان اتخاذ نمودند، تشکر و قدردانی می نمائیم. / برنا

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید