هرمزبان:گروه فرهنگی- کارگاه آموزشی با عنوان «سبک زندگی فاطمی وسبک زندگی اسلامی» ویژه بانوان به میزبانی کانون فرهنگی علی بن ابیطالب (ع) مسجد جامع صاحب الزمان (عج) در شهر سیریک برگزار شد.

کارگاه آموزشی «سبک زندگی فاطمی و سبک زندگی اسلامی» برگزار شد

کارگاه آموزشی «سبک زندگی فاطمی و سبک زندگی اسلامی» برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایکنا از هرمزگان، مصطفی کریمی زاده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن، کارگاه آموزشی «سبک زندگی فاطمی» ویژه بانوان به میزبانی کانون فرهنگی علی بن ابیطالب (ع) مسجد جامع صاحب الزمان (عج) شهر سیریک در محل کانون در عصر روز یکشنبه ۸ بهمن ماه برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک اظهار کرد: ترویج آموزه‌های اهل بیت (ع)، تبیین شخصیت والا و معنوی بی‌بی فاطمه زهرا (س)، معرفی عفت و حجاب آن حضرت به عنوان بهترین و کامل‌ترین الگو برای بانوان و تحکیم بنیان خانواده از جمله اهداف برگزاری این کارگاه برشمرد.
کریمی زاده افزود: برگزاری این کارگاه جهت بالابردن مهارت‌های فردی، افزایش احساس خودباوری و اعتماد به نفس، صداقت، همدلی و ارتباط مناسب، وفای به عهد، احترام و افزایش روابط حسنه خانواده‌ها و همچنین ترویج مهارت‌های زندگی برگرفته از فرهنگ اسلامی با محوریت سیره فاطمی بوده است.
بهترین راه سبک زندگی اسلامی بهره مندی از سیره پیامبر اسلام و اهل بیت (ع) است
در ادامه صغری ذاکری مدیر حوزه علمیه خواهران سیریک در این کارگاه بیان کرد: سبک زندگی اسلامی از منظر دختر رسول اکرم (ص) یکی از معارفی است که در حال حاضر بسیار ضروری و حیاتی است و دانستن سبک صحیح زندگی آن هم بر اساس برنامه سعادت بخشی از دین اسلام است.
مدیر حوزه علمیه خواهران سیریک، افزود: بهترین راه برای پی بردن به سبک زندگی اسلامی بهره مندی از سیره پیامبر اسلام و اهل بیت ایشان است که از هر کس به حقایق اسلام آگاه ترند.
ذاکری درپایان گفت: یکی از اصول مهم در زندگی بویژه زندگی مشترک از خودگذشتی است که در زندگی حضرت زهرا سلام الله علی‌ها نیز ایثار موج می‌زند.
انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید