خبر فوری

نوجوان 15ساله از غرق شدن در دریای بندرلنگه نجات یافت

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان،ظهر امروز نوجوان 15ساله‌ای که در نزدیکی موج شکن اسکله بندرلنگه حوالی پارک ساحلی کوثر در حال شنا بود به‌علت مواج شدن دریا در خطر غرق شدن قرار گرفت که بلافاصله با مطلع شدن ناجی اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه در محل حضور و این پسر 15ساله را که درحال غرق شدن بود نجات دادند و به بیمارستان شهدای بندرلنگه منتقل کردند.

به گفته شاهدان عینی، تعداد زیادی در این محدوده در حال شنا بودند که ناگهان با مواج شدن دریا روبرو شدند و این نوجوان که آشنایی زیادی به ورزش شنا نداشت نتوانست تعادل خود را حفظ کند از آنها جدا شد و با موج‌های سهمگین دریا همراه گردید که بلافاصله با حضور ناجی غریق از خطر غرق شدن نجات پیدا کرد.

محمود شریفی مدیر بیمارستان شهدای بندرلنگه در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به مشکلات تنفسی ناشی از غرق شدن پس از اعزام این نوجوان به بیمارستان اقدامات پزشکی انجام شد و حال وضعیت بیمار کاملا خوب است و مورد خاصی نیز ندارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

درباره مهدی کمالی

صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه های خبری هرمزبان و معلمان ایران، دانش آموخته کارشناسی ارشد تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت، علاقه مند به یادگیری و یاددهی. وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید